Rss Feed
  1. Sladká políbení (23)

    pátek 1. listopadu 2013


    Toto je týdenní meme pořádané Syki.



    Star Cursed
    Jessica Spotswood

    ,,Je to zrada, pokud odejdeš poté, co jsi prošla iniciační ceremonií.“ Finn si sundá svou rukavici a zvedne svou ruku, ukázal při tom stříbrný prsten úřadu na svém prstu. 

    ,,Mimo to, myslím – doufám – že můžu udělat víc dobra když zůstanu.“

    Jeho upřímnost je moje záhuba. Udělám krok vpřed a Finn mě přitáhne k sobě, jeho rty jemné na mém spánku.

    ,,Cate,“ zašeptal, jeho hlad chraplavý touhou.

    ,,Já vím.“ Jedním prstem jsem pohladila jeho tvář se strništěm, potom jsem omotala své ruce kolem jeho pasu. Položila jsem svou hlavu na jeho rameno, vdechujíc vůni čaje a inkoustu, Finna.

    Štěstí mě dusilo.

    Nevěděla jsem, jestli ještě někdy budu moct tohle udělat.

    Jeho ruce jsou zamotány v mých vlasech, toulající se po mých zádech, obkreslující linii mých boků, jako by se ujišťoval, že jsem to opravdu já a že jsem opravdu tu, v jeho náručí, v bezpečí. Jeho rty se propracují od mého spánku k mé lícní kosti. Zvedla jsem obličej, toužila jsem po jeho polibku.

    Nezklamal.

    Pár chvil se můj svět skládal pouze z Finna – jeho rtů, jeho rukou. Nakonec jsem se odtáhla a zavrtala jsem svůj studený obličej do jeho krku.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat