Rss Feed
  1. Posuď knihu podle obalu (25)

    neděle 10. února 2013


    Toto je meme pořádané Knižním doupětem. Jeho cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno jestli vyjde v budoucnu, nebo už vyšla), stručnou anotaci a vlastní názor na obálku.



    Název knihy: Jsem roztříštěná
    Autor: Tahereh Mafi
    Datum vydání: 1. 4. 2013

    Jsem prokletá.
    Mám dar.
    Jsem zrůda.

    Jsem víc než jen člověk.
    Můj dotek je smrtící.

    Můj dotek znamená sílu.
    Jsem jejich zbraň.

    Budu se bránit.
    Nikdo neví, proč je Juliettin dotek smrtící, ale Obnova s ní má své plány. Chtějí ji použít jako zbraň.
    Ovšem Juliettina představa je úplně jiná…
    Kniha, kterou držíte v ruce, vás bude děsit.

    Tuhle knihu nebudete moci odložit!

    Můj názor: Byla jsem celkem zvědavá, jak si nakladatelství s obálkou poradí. V zahraničí totiž obálku po prvním díle změnili, a ta nová se mi už tolik nelíbí. Jsem ráda, že se CooBoo rozhodlo původní zahraniční obálkou inspirovat, ale udělat si ji přitom po svém. Nemůžu se dočkat, až budu knížku držet v rukách. Shatter Me jsem si totiž naprosto zamilovala. Jediné, co si snad můžu ještě dodat je: AŤ UŽ JE DUBEN!



  2. 0 komentářů :

    Okomentovat