Rss Feed
  1. Nevšední maličkosti dne (3)

    úterý 19. února 2013



    Každý z nás má určitě někdy dny, kdy by nejradši profackoval všechny okolo, do něčeho si kopnul nebo si pořádně zaječel. Věřte mi, já mám tyhle dny poslední dobou celkem často :). Může nás rozhodit maličkost - zapomenutý telefon, lidi, kteří do nás po cestě neustále vrážejí, nebo jsme se prostě jenom špatně vyspali. Ale já vím, že v tom nejsem sama. Protože je tu někdo, kdo je ještě naštvanější než já. Ještě nevrlejší. Dámy a pánové, tímto vám chci představit GRUMPY CAT.


    Je docela pravděpodobné, že jste se s touhle nabručenou kočkou už setkali. Na internetu se z ní stal celkem hit a já si ji zamilovala taky. Proč? Protože dokáže jednoduše a výstižně říct, co já bych měla s to chutí zařvat na každého. Navíc mě dokáže rozesmát.


    Jestli o téhle číče chcete vědět víc stačí, když do Googlu napíšete Grumpy Cat a vyjede vám tam toho víc než dost. A na závěr poslání: i když si myslíte, že jste vytočení na maximum věřte, že na světě existuje ještě někdo naštvanější :D.



    A opět otázka: Co vy a Grumpy Cat? Milujete ji, nebo nesnášíte? Máte nějakou oblíbenou hlášku? Nebo znáte někoho ještě naštvanějšího?

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat