Rss Feed
  1. Posuď knihu podle obalu (24)

    neděle 3. února 2013


    Toto je meme pořádané Knižním doupětem. Jeho cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno jestli vyjde v budoucnu, nebo už vyšla), stručnou anotaci a vlastní názor na obálku.


    Název knihy: Send
    Autor: Patty Blount
    Datum vydání: 1. 8. 2012

    Bylo to pět let od toho, co jsem klikl na Odeslat.
    Čtyři roky od toho, co jsem se dostal z nápravného centra.
    Tři měsíce od toho, co jsem si změnil jméno.
    Dvě minuty od toho, co jsem potkal Julie.
    Vteřina na změnu mého života.

    Vše, co Dan od svého maturitního ročníku chce, je být neviditelný. Tohle je jeho poslední šance na celkem normální život. Nikdo tady ho nezná. Ani neví, co udělal. Ale během prvního školního dne, místo toho, aby se otočil jako všichni ostatní, Dan skoncuje s rvačkou. Protože Dan ví jaké to je, být někým terorizován – protože i on někoho šikanoval.

    Teď si celá škola myslí, že je nějaký hrdina – kromě Julie. Ta se na něj dívá jakoby věděla, že má nějaké tajemství. Jako by věděla, že jeho jméno není Daniel...



    Můj názor: Na téhle obálce mi něco nesedí. Asi to bude ten rozdělený název knihy, možná by bylo lepší vyřešit to trošku jinak... Alespoň je ale na obálce vidět základní zápletka příběhu, a to očividně ,,zmučený" hrdina trpící svými vzpomínkami a v pozadí za ním i pravděpodobně dívka zmiňovaná v anotaci. Přesto by se podle mě dal vzhled obálky ještě trochu vychytat...

  2. 1 komentářů :

    1. Tak to bych si docela chtěla přečíst, ne kvůli obalu, který je podle mě docela hroznej, ale kvůli anotaci, ta vypadá zajímavá :D.

    Okomentovat