Rss Feed
  1. Souboj párů (3)

    sobota 6. října 2012


    Zdravím Poslední dobou jsem neměla na blog moc času, ale teď se snad blýská na lepší časy :). S mým ,,znovunávratem'' jsem se rozhodla opět oprášit tohle moje téma. Takže navážu tam, kde jsem skončila, protože teď mám větší počet následovatelů a čtenářů blogu (kterým hrozně děkuju za trpělivost, kterou se mnou mají :)), takže hlasování bude mnohem efektivnější. Řečí už bylo dost, takže jdeme na to.

    Tenhle týden se o vaše hlasy poperou...

    Hrdinové knižní série STMÍVÁNÍ od STEPHANIE MEYER


    Jak už jsem řekla, toto hlasování už tu bylo, ale dopadlo padesát na padesát, takže si ho zopakujeme, i když jde už tak trochu o klišé...Kdyby jste byli zmatení, tabulku najdete nahoře v pravém menu :)

    Tak co, jste
    TÝM EDWARD nebo TÝM JACOB?

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat