Rss Feed
  1. Rudá jako rubín

    středa 24. října 2012

    Česká obálka
    Autor: Kerstin Gier
    Série: Láska nezná čas
    Díl: první
    Česká anotace:

    Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. Jednoho dne se s ní zatočí svět a ona se rázem ocitne ve známé ulici, jenže téměř sto let před svým narozením. Vzápětí pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Zbývá jí ale ještě pochopit, jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem.






    Vydání v ČR: 13. 2. 2012
    Nakladatelství: CooBoo
    Počet stran: 336
    Hodnocení: 4 z 5
    Přečteno v říjnu 2012, 2 dny, v češtině


    Trailer ke knize:

     



    Rodina Gwendolyn má tajemství, jaké ve většině rodin nenajdete. Její vybraní členové, kteří se narodí se zvláštním genem, mohou cestovat v čase. Proto vyrůstala ve stínu Charlotte, své sestřenice, která tento gen měla udájně mít. Jenže tím, kdo se jednoho dne na ulici najednou ocitne v minulosti, je právě Gwendolyn. Jenže jak je to možné? Díky výpočtům samotného Isaaca Newtona to měla být právě Charlotte, ne Gwendolyn. Cestování v čase asi nebude jediným tajemstvím, které její rodina skrývá...

    Kniha jsem měla na to-read listu už hodně dlouho, když jsem ale viděla trailer na film, bylo rozhodnuto. K tomu ještě hromada kladných recenzí od ostatních čtenářů a já byla napnutá jako struna a plná očekávání.

    Gwendolyn si myslí, že je naprosto obyčejná. Ne že by na tom bylo něco špatného...Proto se jí svět obrátí vzhůru nohama když zjistí, že je nositelem vzácného genu, umožňujícího cestování v čase. V okamžik, kdy se ocitne v rukou tajného spolku, zabývajícího se právě cestováním v čase ví, že už nic nebude jako dřív. Možná jí ale nějaké to dobrodružství neuškodí...Do chvíle, než jí půjde o holý život. Gwendolyn je holka, kterou bych chtěla za kamarádku :) Ne jen díky jejímu genu, ale díky její osobnosti. Je upovídaná, sem tam kousavá a rozhodně s ní není nuda. To stejné platí i u Leslie, její nejlepší kamarádky. Ty dvě se skvěle doplňují a obohacují děj celé knihy.

    Zato Gideon je případ sám pro sebe. V podstatě celou knihu jsem nevěděla, co si o něm mám myslet. Chvíli byl arogantní a kousavý až hanba, a v dalším okamžiku byl milý a přivětivý. Jako by sám ani nevěděl, co vlastně chce. I když i on nakonec přijde na to, co je pro něj nejlepší :).

    Knih s tématikou cestování v čase jsem zatím moc nečetla, proto jsem na Rudou jako rubín byla zvědavá. Chtěla jsem vědět, jak se autorka tohoto tématu zhostila a jakým způsobem ho podá. Byla jsem příjemně překvapené, když příběh do sebe naprosto zapadal a všechny zapeklitosti byly promyšlené a vysvětlené (to se někdy přece jen nestává). Přesto nám zůstala některá tajemství otevřená a nevysvětlenám což nechává otevřené dveře druhému dílu. Knížce dávám 4 hvězdičky a to jenom proto, abych si nechala otevřená zadní vrátka pro druhý díl :).


     

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat