Rss Feed
  1. Objev týdne (1)

    čtvrtek 25. října 2012


    Přináším Vám mou zbrusu novou rubriku Objev týdne. O co jde? V této rubrice Vám chci představit nějakou sérii, na kterou jsem během týdne narazila. Která série to je tento týden?

    Série Crash od Nicole Williams


    Crash (1. díl)
    Clash (2. díl)




















     
    Děj: Příběh se odehrává (poněkud tradičně :)) na střední škole. V momentě, kdy Lucy narazí na Juda ví, že by se od něj měla držet dál. Ona totiž ví přesně, co od života chce - tančit v saténových piškotech a dostat se na Juilliard. Jude se nikde v téhle rovnici rozhodně nevysktuje. Co když si ale cestu do jejího života prorazí sám?

    Co na to říkám já: Já osobně miluju tanec, a to v jakékoli formě. Proto když jsem uviděla obálku prvního dílu, neváhala jsem. Navíc hodnocení na Goodreads je dost vysoké. Takhle se kniha ocitla na mém to-read listu. hned za ní následoval druhý díl, který k prvnímu zapadá jako puzzle, i když je jeho naprostým protikladem. Právě proto se skvěle doplňují - vidíme na nich odraz osobností obou hlavních hrdinů. Série má ještě třetí díl - Crush. U něj je ale zveřejněná teprve obálka k jiné edici, takže se k těmhle dvěma nehodí (proto tu taaky není :)).


    Tak co, jak se Vám tahle série zamlouvá?

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat