Rss Feed
  1. Musing Mondays (10)

    pondělí 22. října 2012


    Meme z dílny Should Be Reading. Podstatou je každé pondělí odpovědět na položenou otázku.

    Dnešní otázka: Zamilovala jsi se někdy ado fiktivní postavy? Jmenuj jednoho (nebo několik) a řekni, co se ti líbilo...


    Kdo z nás, čtenářů, se někdy nezamiloval do knižního hrdiny? Samozřejmě jsem si taky prošla obdobím, kdy jsem ujížděla na Edwardovi Cullenovi (a pořád si myslím, že na něm něco je :)), ale od té doby se mi dostalo do rukou dalších pár knih, jejichž hrdinové mě občas dostali do kolen :).

    Ještě před Edwardem tu byl Jessie z knihy Mediátor. Je to už hodně let, co se stal duchem, ale přesto je neuvěřitelně sexy :). Dobře stavěný kus chlapa se španělskými kořeny? Ano, prosím :).

    Celkem nedávným úlovkem je Tobias alias Čtyřka z Divergence. Upřímně, kdo by toho kluka nemiloval? Pokud se vám navíc už dostala do rukou Rezistence (mě sice jenom v angličtině, ale brzy se na ni chystám v češtině :)), určitě jste si jej zamilovali ještě víc.

    Takhle bych mohla ještě pokračovat nějakou chvilku. Za zmínku ale určitě stojí Etiénne St.Clair z Polibku pro Annu, Dante z Dante's Girl, nebo nesmrtelný klasik, pan Darcy.


    Co vy, zamilovali jste si nějakého knižního hrdinu?  

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat