Rss Feed
  1. Posuď knihu podle obalu (23)

    neděle 27. ledna 2013


    Toto je meme pořádané Knižním doupětem. Jeho cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno jestli vyjde v budoucnu, nebo už vyšla), stručnou anotaci a vlastní názor na obálku.


    Název knihy: The Ruining
    Autor: Anna Collomore
    Datum vydání: 7. 2. 2013

    Annie Phillipsová je nadšená, že může opustit svou minulost a začít úplně nový život na ostrově Belvedere jako chůva dokonalé Cohenovy rodiny. V podstatě okamžitě si rodinu Cohenů zamiluje, hlavně Libby, krásnou mladou matku rodiny. Život je lepší, než si kdy představovala. Dokonce prožije románek s klukem od vedle.

    Brzy se ale objeví trhliny v Anniině zdánlivě perfektním životě. Je viněna za chyby, které si ani nepamatuje, že by kdy udělala. Její dveře do ložnice jsou vyražené a cítí se, jako by neustále byla sledována. Libby, která pro ni byla jako starší sestra, je najednou chladná a nekompromisní. Jak bojuje s tím, aby zvládala požadavky jejího nového života, Anniin strach vyústí v děsivé halucinace. Začíná se propadat do šílenství, nebo je ve hře něco mnohem hrozivějšího?



    Můj názor: Knihy jsem si všimla právě díky její obálce. Je tak trochu jiná než ostatní, a právě to se mi na ní líbí. Nevím jak vy, ale já na ní jak ten zdánlivě dokonalý život, tak i ta mnohem hrozivější část příběhu. Bod navíc za to, že název knihy a autorka jsou na horní části obálky a tak nenarušují to ostatní a všechno je celkem dobře sladěné. Suma sumárum, podle mě se jedná o podařenou obálku.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat