Rss Feed
  1. Posuď knihu podle obalu (22)

    neděle 6. ledna 2013


    Toto je meme pořádané Knižním doupětem. Jeho cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno jestli vyjde v budoucnu, nebo už vyšla), stručnou anotaci a vlastní názor na obálku.


    Název knihy: Just One Day
    Autor: Gayle Forman
    Datum vydání: 8. 1. 2013


    Když se upjatá americká vzorná holka Allyson „Lulu“ Healey v Anglii poprvé setká s bezstarostným holandským hercem Willemem De Ruiterem při undergroundovém představení hry Dvanáctá noc, přeskočí mezi nimi nepopiratelná jiskra. Po jednom společně stráveném dni se tato jiskra změní v plamen, nebo to alespoň tak připadá Allyson do doby, než se následující ráno po divokém dni v Paříži probudí a zjistí, že je Willem pryč. Během následujícího roku se Allyson vydá na cestu smíření se s omezeními jejího života a skrze Shakespeara, cestování a hledání její téměř- opravdové-lásky se pokusí z těchto omezení osvobodit.





    Můj názor: Jednoduchá obálka, která mě svým způsobem chytá za srdce. Možná je to tím, že i já, když třeba o něčem přemýšlím, koukám z okna a pozoruju okolí. Nikdy mě nenapadne víc skvělých myšlenek, než když pozoruju lidi, kteří prochází kolem mě, budovy okolo nebo přírodu. Ve škole se vždycky snažím sedat si k oknu, protože je to pro mě někdy mnohem zajímavější, než celá přednáška :D. Zkrátka povedená obálka, která podle mě vyjadřuje hloubavou podstatu celého příběhu. Navíc je doplněna fontem písma, který ji nijak neruší, ale právě naopak dává vyniknout podstatě celé obálky a skvěle ji doplňuje :).

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat