Rss Feed
  1. Musing Mondays (20)

    pondělí 28. ledna 2013


    Meme z dílny Should Be Reading. Podstatou je každé pondělí odpovědět na položenou otázku.

    Dnešní otázka: Jakou knihu jsi v poslední době koupila sobě nebo někomu jinému a proč jsi tuto knihu vybrala?


    Poslední knihou, kterou jsem koupila byl vánoční dárek pro mou mámu. Koupila jsem jí Tajemství porodní báby od Sabine Ebertová. Pokaždé, když jsme došli do knihkupectví mě obtěžovala, že chce jakousi knihu o nějaké bábě, kterou viděla minule. Já pořád netušila o čem to mluví, až když už obtěžovala tak dlouho, že jsem knihu nakonec na internetu našla :D. A tak se tato kniha ocitla pod naším vánočním stromečkem :). Za chvilku bude mít narozeniny, tak možná koupím i druhý díl :D.


    A jakou knihu jste naposledy koupili vy?

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat