Rss Feed
  1. Teaser Tuesday (13)

    úterý 31. července 2012

     
    Toto meme pořádá Should Be Reading.

    O CO JDE:  
    1) Vezmi knihu, kterou právě čteš. 
    2) Otevři ji na náhodné stránce. 
    3) Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky. 
    4) NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho neukazuje příliš moc.  
        Nechceš přece zničit překvapení ostatním!) 
    5) Sdílej název knihy a autora, aby si mohli ostatní TT účastníci knihu přidat do své "to-read"
        záložky.
     
     
    Something Like Normal
    Trish Doller



    Neřekl jsem, že jí zavolám, protože to by bylo klišé.


    ...


    ,,Co jsou všechny tyhle věci?''

  2. 1 komentářů :

    1. Můj hluboký vděk přichází k Dr. Oduduwovi, jeho lék byl mimořádně užitečný pro zdraví mé dcery a nakonec se vrátil zpět do normálního dobrého zdraví.
      Mám dceru s fibromyalgií již 21 let a můj lékař mi předepisuje různé druhy západních léků bez zlepšení příznaků mé dcery.
      Jsem tak ráda, že jsem našel lékařství Dr. Oduduwa (protože jsem surfoval po internetu a našel jsem doporučení pro to na fóru o zdraví žen na začátku letošního roku).
      Cítil jsem se tak silně znalostí, které jste mi dal, a já jsem rychle diagnostikoval individuální příčinu dívčí fibromyalgie a vyzbrojený jasnými instrukcemi,
      Nakonec jsem dokázal porazit toto monstrum, za necelé 4 týdny užívání léčivých přípravků Dr. Oduduwa na mojí dceři.
      ona šla na prohlídku a bylo jasné, že moje dcera fibromyalgie je konečně vyléčená a navždy bez stopy, vzal jsem svou dceru do nemocnice pro nemocniční text a lékařské prohlídky, ale žádná nemoc ani infekce nebyla nalezena už.
      díky mému Dr. Oduduwovi za Boha, který tento velkolepý člověk pomáhá zachránit život a obnovit dobré zdraví mnoha.
      můžete mu také požádat o pomoc prostřednictvím své osobní kontaktní adresy:
      (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
      Dr.Oduduwa odborník kořeny a bylinky lék na léčení následujících:
      Aagenaesův syndrom.
      Bipolární porucha u mužů a žen
      Aarskogův syndrom.
      Syndrom Aase Smith.
      ABCD syndrom.
      Abderhalden Kaufmann Lignacův syndrom.
      Aneurysma břišní aorty.
      Abdominální chemodektomy s kožními angiolipómy.
      Břišní cystický lymfangiom.
      * Láska kouzla Win-Back Ex milovník
      * Úspěch a propagační kouzlo
      * proklínání, duchovní čištění od zlého ducha.
      Tradiční kořeny a bylinné přípravky k léčbě nemoci, léčba rakovinových onemocnění, léčba HIV
      * plodnost magie - ovoce žen mají děti.
      * vyhlášené kouzlo, SPELL LOTTERY & WIN-GAMES SPELL
      (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) Co: č. +2348135842629

    Okomentovat