Rss Feed
  1. Musing Mondays (2)

    pondělí 9. července 2012


    Meme z dílny Should Be Reading. Podstatou je každé pondělí odpovědět na položenou otázku.


    Dnešní otázka: Byla jsi někdy na autogramiádě nějakého autora, nebo se s nějakým osobně setkala? Jestli ano, kdo to byl? Co jsi si myslela?

    Mnozí z vás jistě ví, že nedvno proběhla v Brně autogramiáda Patricie Briggs. Jakmile jsem se to dozvěděla, měla jsem ohromnou radost a bez váhání jsem se rozhodla, že na autogramiádu půjdu. Všechno vycházelo skvěle, protože autogramiáda se konala hned vedle mé fakulty. Jenže štěstí je vrtkavá mrcha - takže mezi tím, co Patricie podepisovala vedle v knihkupectví knihy, já jsem psala zkoušku z Dějin pedagogiky. Určitě nemusím říkat, kde jsem tenkrát chtěla raději být :).

    Takže abych odpověděla na otázku - ne, na žádné autogramiádě jsem bohužel zatím nebyla, ani jsem se nesetkala s žádným autorem.

    Co vy, setkali jste se už s někým?

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat