Rss Feed
  1. Knižní prostřeno (3)

    pátek 13. července 2012


    Meme pořádané VeEee. O co jde? Podstatou je během víkendu zveřejnit své - jak jinak než knižní - menu (tří nebo čtyř chodové).


    Mé dnešní menu:

    Předkrm:
    Drink, Slay, Love
    Sarah Beth Durst


    Podle mě perfektní předkrm. Skvěle připraví na hlavní chod. Navíc si tuhle knížku dle mého názoru parádně užijete. 







    Hlavní chod:
    Insurgent
    Veronica Roth

    Hlavní chod epických rozměrů (aspoň si to myslím :D) Můžu k tomu říct jen jedno - pokud vás strhla Divergence, připravte se na ještě větší nářez, protože Insurgent tuhle sérii pozvedl na další, daleko vyšší stupeň.







    Dezert:
    Tajný kruh
    L. J. Smith

    Po tak vydatném hlavním chodu už vážně jen něco lehkého. Tahle kniha podle mě sice nenadchne, ale ani neurazí. Navíc vám po ní vytráví a vy budete připraveni na další menu :).








    Kolika body ohodnotíte tohle menu (1 - 10)?

  2. 2 komentářů :

    1. Verča řekl(a)...

      Žádnou z knih jsem nečetla, ale dávám 8 bodů, protože vypadají zajímavě :)

    2. Dávám 7 bodů :) Četla jsem jenom tu poslední a ta se mi líbila a na Insurgent se opravdu hodně těším :D

    Okomentovat