Rss Feed
  1. Musing Mondays (1)

    pondělí 2. července 2012


    Meme z dílny Should Be Reading. Podstatou je každé pondělí odpovědět na položenou otázku.


    Dnešní otázka: Když dočteš knihu a nevíš, jakou knihu zvolit po ní, co uděláš?

    Upřímně, tohle se mi poslední dobou stává docela často. Mám totiž tolik knížek, které si chci přečíst,  že když si z nich pak mám nějakou vybrat, tak nevím po které sáhnout dřív. Většinou to řeším tak, že jedu podle obálek a vyberu tu, která mi zrovna padne do noty. Pokud tahle metoda selže, tak prostě nějakou vezmu, a pokud mě po pár stránkách nezaujme, tak ji odložím a sáhnu po jiné. Je to taková ruská ruleta, někdy to zabere i docela dlouhou dobu, než narazím na to, na co mám zrovna náladu.

    A jak si knihy vybíráte vy?


  2. 0 komentářů :

    Okomentovat