Rss Feed
  1. Posuď knihu podle obalu (38)

    neděle 27. října 2013


    Toto je meme pořádané Syki. Jeho cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno, jestli vyjde v budoucnu, nebo už vyšla), stručnou anotaci a vlastní názor na obálku.



    Název knihy: Epiphany
    Autor: Christina Jean Michaels
    Datum vydání: 19. 7. 2013

    ,,Svoje první vidění jsem měla, když mi bylo devět. Jasnovidectví zahrnuje sílu a slovo silná bych nepoužila k tomu, abych popsala sama sebe. Nemohla jsem předvídat budoucnost nebo vyvolat vidění vůlí, ale nemohla bych vymyslet lépe padnoucí slovo, kterým bych popsala, co jsem někdy ve svých snech viděla.“

    Pro 23letou Mackenzie Hillovou je zahození jejího života do kanálu jednoduché poté, co jí bolestivá nehoda zničí život. Její srdce krvácí a přestěhování do Watcher's Point je šancí pro nový start, jenom není připravena na kluka, který z jejích snů nabere formu z masa a kostí. A to doslova...protože ona o tomhle sexy cizinci sní roky.

    Mackenzie je ještě méně připravená čelit temné povaze svých snů. Ty se staly znepokojivě hrůznými, plnými krve a vražd a když se začnou shodovat s titulky novin, společně s Aidanem si uvědomí, že její vize mohou být klíčem k zastavení šílence v opětovném vraždění.

    Jenže Aidan má vlastní bolestivá tajemství a možná největším ze všech nebezpečí je zamilovat se do něj.



    Můj názor: Jedná z obálek, která je podle mě krásná, ale z nevysvětlitelného důvodu mě zároveň i děsí. Přitom na ní není nic, o čem byste řekli, že je to strašidelné, ale já si nemůžu pomoct. Krásná kombinace barev, opět je tu moje oblíbená fialová. Možná právě tyto barvy tvoří to tajemství, které se v obálce skrývá. Nevím, nevím...Ale šťourat se v tom nebudu, hlavně že se mi to líbí a tečka :D.

  2. 1 komentářů :

    1. Unknown řekl(a)...

      Tato obálka má něco do sebe a je opravdu nádherná. :)

    Okomentovat