Rss Feed
  1. Co to se mnou je?

    úterý 29. října 2013

    Určitě jste si všimli, že je moje činnost na blogu poslední dobou kapku zbrzděná. Ano, je to tak. Nebojte se, nezapomněla jsem na vás, jenom jsem musela některé věci na chvíli upřednostnit. A co to tedy bylo?

    1. Škola
    Klasika. Zkrátka školní povinnosti neminuly ani mě. Letos jsem už třetím rokem na vysoké (a uteklo to jako blázen), takže asi víte, co to znamená – bakalářská práce.

    Henry Rollins

    Nebudu vám ani říkat, jaké problémy jsem měla se sepsáním pouhého projektu k práci, takže nechci vidět, jak to bude vypadat, až se pustím do jejího vlastního psaní. K tomu ještě hromada úkolů, seminárních prací a prezentací...

    Jon-Stewart-mind-blown


    2. Práce
    Ano, tento semestr opravdu nelením, takže ke starostem se školou mi přibyly ještě starosti s prací. Tam mě ale díky bohu teď nepotřebují, takže se můžu věnovat příjemnějším věcem :).

    Fry Disco


    3. Nálada
    Brzda všeho. Mám tu 15 přečtených knih, na které musím napsat recenzi. Jenže se k tomu nemůžu dokopat. Prostě ne. Vždycky začnu, jenže pak odejdu nebo ,,musím“ dělat něco jiného a recenze tak většinou končí po pár větách. Jsem ze své lenosti vážně zhnusená.

    Ew Yuck


    Pokud máte rady a tipy, jak obnovit životní energii, sem s nimi. Mně už totiž vážně docházejí nápady...

    Bill Murray Banging Head

    ALE! Mám pro vás i dobrou zprávu. Před nějakou dobou (cca asi měsícem), jsem se na facebooku zmiňovala o soutěži, a ta taky bude. A to už brzy. Hodně, hodně brzy.

    Seinfeld Happy Dance

    Jak říkávaly maminky, ještě se párkrát vyspíte a bude to tu. Já osobně se nemůžu dočkat, a to ani o nic hrát nebudu :D.




  2. 0 komentářů :

    Okomentovat