Rss Feed
  1. Pád

    pátek 17. srpna 2012

    Česká obálka
    Autor: Lauren Kate
    Nakladatelství: Knižní klub
    Česká anotace:
    Některým andělům je souzen Pád... Na Danielu Grigorim je něco bolestně povědomého. Ten záhadný, odtažitý chlapec upoutal pozornost Luce Priceové, už když ho viděla poprvé – v první den jejího pobytu v internátní škole pro problémové mladistvé. Ve škole, kde jsou zakázané mobilní telefony, všichni ostatní studenti jsou divní a každý krok sledují bezpečnostní kamery, znamená Daniel pro Luce jediný světlý bod. A přestože on s ní očividně nechce mít nic společného – a dává to jasně najevo –, něco ji k němu přitahuje jako můru plamen svíčky. Luce musí zjistit, co se Daniel tak zoufale snaží utajit... i kdyby ji to mělo zabít.



    Vydání v ČR: srpen 2011
    Počet stran: 320
    Hodnocení: 3 z 5
    Přečteno v srpnu 2012, 4 dny, v češtině



    K téhle knize jsem přistupovala s takovým rozporuplným očekáváním. Názor na ni se liší člověk od člověka. Někteří tvrdí, že je naprosto úžasná, jiní zase, že nestojí za nic. Můj názor? Někde mezi tím. Protože popravdě, z téhle knihy jsem byla hlavně pěkně zmatená.

    Lucinda Priceová se proti své vůli ocitá v internátní škole. Podle mě (i Luce) to ale není ani tak internátní škola jako spíš takové peklo na kolečkách. Vážně. Někdy jsem z těch lidí měla vážně hrůzu. Buďto mi připadali, jako by byli naprosto bez duše, nebo pro změnu jako psychopati. Samozřejmě ne všichni. Hlavní hrdinové se nám z davu vyprofilovali už na začátku.

    Nejvtipnější moment? Rozhodně chvíle, kdy Daniel poprvé uvidí Luce. To gesto podle mě zkrátka nemělo chybu. Jenže jak čas plyne, Daniel je stále divnější. Chvílemi jsem měla pocit, jako by byl rozdvojená osobnost. Nebo někdo, kdo zkrátka neví co chce (i když on to věděl, jen se tomu snažil vyhnout).

    Tady se dostáváme k jádru brouka - a to k Luce. Ta holka je prostě divná. Nevím proč, ale od samotného začátku mi tak nějak nesedla. Nemám moc ráda hrdinky, které neustále řeší jediné - Cam, Daniel, Cam, Daniel...Navíc to co provádí podle mě občas hraničilo s posedlostí a narušováním soukromí, ale budiž.

    Navíc, jako obvykle, je tu ještě někdo, kdo zamíchává kartami - Cam. Všimli jste si, že se to ve všech knížkách naprosto hemží sexy tajemnými kluky, kteří si prostě nemůžou pomoct a padají hlavní hrdince doslova k nohám? Kéž by to tak bylo i doopravdy :D.

    Podle mě v knize občas vyvstávaly trochu podivné situace, ale ty byly zaviněny buď samotnou Luce (ano, jde vidět že ji vážně nemám ráda), nebo dialogem, který občas kapánek zadrhával. Přesto ale musím říct, že v knize je vážně něco, co vás přesto všechno donutí ji přečíst a v podstatě se i těšit na pokračování, protože závěr knihy je tak nějak neurčitý, a já osobně chci rozhodně přece jen zjistit, jak tohle bude pokračovat.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat