Rss Feed
  1. Posuď knihu podle obalu (41)

    neděle 8. prosince 2013


    Toto je meme pořádané Syki. Jeho cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno, jestli vyjde v budoucnu, nebo už vyšla), stručnou anotaci a vlastní názor na obálku.



    Název knihy: When Summer Ends
    Autor: Isabelle Rae
    Datum vydání: 27. 9. 2012

    Chloe Henderson nikdy nebyla jednou z těch, co porušují pravidla nebo posouvají hranice...ale během letních prázdnin společně se svými přáteli použije falešné průkazy a proklouzne do klubu. Právě tam potká hezkého a přitažlivého barmana Willa Morrise. Tihle dva se rychle spřátelí a s každým uplynulým dnes jsou si bližší. Ale stejně jako každé léto, i tohle musí někdy skončit.

    Chloein maturitní ročník je tu, jenže je tu pro ni připravené překvapení, když se vrátí, aby dokončila svůj poslední rok na škole. Will je tu taky, jenže není jedním z jejích spolužáků...

    Příběh o zakázané lásce, zlomených srdcích, přátelství a rivalitě.




    Můj názor: Ráda bych někdy vybrala obálku, která se mi nelíbí, ale nevím jak :D. Musím na to do příští neděle přijít, abych tu taky pořád jenom nepěla ódy na (podle mě) povedené obálky. Už jsem se několikrát zmínila, že mám ráda jednoduchost, a to je taky ten hlavní důvod, proč se mi tahle obálka zamlouvá. Není na ní vlastně nic - jenom holka před tabulí, koukající na křídový nápis. Ale mě to stačí, dokonce jsem za to i ráda - lepší jednoduchá obálka než přeplácaná obálka, no ne?

  2. 1 komentářů :

    1. Dominika řekl(a)...

      Ahoj, prosím Tě, četla jsi tuhle knihu v češtině? A víš, kde bych jí mohla stáhnout v pdf? :-) Děkuji Ti :-)

    Okomentovat