Rss Feed
  1. Podzimní výzva: sbírání listí

    pondělí 23. září 2013


    Máme tu nové roční období a s ním i novou výzvu, tentokrát z dílny VeEee (zde najdete úvodní článek). A o co půjde? V době od 23. září do 20. prosince nasbírat co nejvíce ,,listí". A jaké listí se sbírá? Nic jiného než stránky knih. V poslední době jsem se celkem rozečetla, ale pro jistotu se budu mírnit, protože se znám :D. Takže, který level jsem si vybrala?


    Doufám, že jsem se nepřecenila :D. Kdoví, třeba nakonec dosáhnu i na ten 5. level :)

    1. Osud (Aprilynne Pike) - 312 stran
    2. Ty proti mně (Jenny Downham) - 252 stran
    3. Black City (Elizabeth Richards) - 374 stran
    4. Phoenix (Elizabeth Richards) - 368 stran
    6. The Boy Who Sneaks In My Bedroom Window (Kirsty Moseley) - 256 stran
    8. Summer (Eden Maguire) - 264 stran
    9. Neanderthal Seeks Human: A Smart Romance (Penny Reid) - 394 stran
    10. Don't Let Go (Michelle Lynn) - 230 stran
    13. Star Cursed (Jessica Spotswood) - 371 stran
    14. Tangled (Emma Chase) - 254 stran
    16. One Week Girlfriend (Monica Murphy) - 155 stran
    17. Second Chance Boyfriend (Monica Murphy) - 320 stran
    18. 1913. Léto jednoho století (Florian Illies) - 320 stran
    19. This Love (Nazarea Andrews) - 346 stran
    20. Poslední divočina (Piers Torday) - 320 stran
    21. Him (Carey Heywood) - 310 stran
    22. Beznadějný případ? (Corban Addison) - 384 stran
    23. Phoenix (Eden Maguire) - 275 stran
    24. Trouble (Samantha Towle) - 326 stran


    Takže, kolik nám to nakonec dělá dohromady? Rovných 7567 stránek! Páni, to jsem teda nečekala, vzhledem k tomu, jak jsem to flákala...Jak vidíte, recenze na většinu knih tu ještě nejsou ale nebojte, všechno bude napraveno a recenze tu budou :).

    Jak to tak vypadá, tak jsem přece jen na ten 5. level dosáhla :). HURÁ!



  2. 0 komentářů :

    Okomentovat