Rss Feed
  1. Fall in love... (7)

    čtvrtek 1. prosince 2011


    Toto meme se na mém blogu bude objevovat každý čtvrtek a pořádá ho Stormy.
    V článku se objeví: 1) Jméno autora
                                   2) Název knihy
                                   3) Pár, který mě v dané knize zaujal
                                   4) O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová...)
                                   5) Proč jsem si vybrala právě tento pár
                                   6) Jaký mám na něj názor, jak bych se na
                                       místě hrdinky cítila já

    Autor: C. C. Hunter
    Název knihy: Born at Midnight
    Vybraný pár: Kylie a Lucas
    Typ lásky: složitá
    Proč jsem si pár vybrala: Ach ta chemie...
    Názor a pocity: Popravdě, dlouho jsem váhala mezi Lucasem a Derekem, ale nakonec vyhrál Lucas. Je na něm něco, co Derekovi chybí a co ho dělá přitažlivějším...Navíc jak už jsem řekla, ta chemie mezi ním a Kylie je vážně silná...Už se chystám na další díl, tak jsem zvědavá, jak se to vyvrbí dál.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat