Rss Feed
  1. Posuď knihu podle obalu (6)

    neděle 4. prosince 2011


    Toto je meme pořádané Knižním doupětem. Jeho cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno jestli vyjde v budoucnu, nebo už vyšla), stručnou anotaci a vlastní názor na obálku.

    Název knihy: If I Die
    Autor: Rachel Vincent
    Datum vydání: 27. 9. 2011
    Anotace na Goodreads:
    Celá škola mluví o úžasném novém učiteli matematiky, panu Beckovi. Všichni kromě Kaylee Cavanaugh. Přece jen, Kaylee není obyčejná středoškolačka. Je banshee - křičí když někdo umře.

    Jenže další výkřik by mohl být pro Kaylee.

    Jo, pro ni je to taky šok. Takže aby na to přestala myslet, snaží se Kaylee zachránit každou holku ve škole. Protože ten sexy nový učitel je ve skutečnosti incubus, kerý se živí touhou nicnetušících studentů. Jediné dívky imunní vůči jeho návnadě jsou Kaylee a Sabine, bývalá jejího přítele. Nyní se tito nepravděpodobní spojenci musí zbavit pana Becka - dříve než zjistí, že ani ony nejsou tak úplně lidé.

    Jenže Kayleenin vypůjčený čas se blíží svému konci. Ti, kterým na ní záleží, udělají cokoliv aby jí zachránili život.

    Cokoliv.

    Můj názor: Pro obálky této knižní série jsem měla vždycky slabost. Prostě si nemůžu pomoct. Mají něco do sebe. Líbí se mi rozevláté šaty modelky, které zároveň vypadají jako takový mlžný opar, jako by byly její součástí. Navíc oba lidé na obálce se od sebe tak nějak vzdalují, což odpovídá i situaci v knížce. I font písma do toho podle mě zapadá. Jak už jsem řekla, pro tyhle obálky mám slabost a i když je každá jiná, stejně jsou v hodně věcech stejné. Přesto všechno si zachovávají svou originalitu. 

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat