Rss Feed
  1. Fall in love... (2)

    čtvrtek 27. října 2011

    Toto meme se na mém blogu bude objevovat každý čtvrtek a pořádá ho Stormy.
    V článku se objeví: 1) Jméno autora
                                      2) Název knihy
                                      3) Pár, který mě v dané knize zaujal
                                      4) O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová...)
                                      5) Proč jsem si vybrala právě tento pár
                                      6) Jaký mám na něj názor, jak bych se na místě hrdinky cítila já


    Autor: Kimberly Derting
    Název knihy: The Body Finder
    Vybraný pár: Violet a Jay
    Typ lásky: přátelství, které nakonec přeroste v lásku
    Proč jsem si pár vybrala: Protože jsou podle mě odlišní od jiných párů. Tihle dva spolu kamarádí už dlouho, v podstatě spolu vyrostli. Je zajímavé sledovat, jak si uvědomují, že přátelství není vše, co by jeden od druhého chtěli.
    Názor a pocity: Tyhle dva jsem si hned zamilovala. I když Jayova strategie jak získat Violet nebyla zrovna nejchytřejší, nakonec si cestu k sobě našli. A já jsem zato ráda, protože bez nich by svět knižních párů byl o něco chudší :).

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat