Rss Feed
  1. Fall in love... (1)

    čtvrtek 21. července 2011

    Toto meme se na mém blogu bude objevovat každý čtvrtek a pořádá ho Stormy.
    V článku se objeví: 1) Jméno autora
                                      2) Název knihy
                                      3) Pár, který mě v dané knize zaujal
                                      4) O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová...)
                                      5) Proč jsem si vybrala právě tento pár
                                      6) Jaký mám na něj názor, jak bych se na místě hrdinky cítila já



    Autor: Stephanie Perkins
    Název knihy: Anna and the french kiss
    Vybraný pár: Étienne a Anna
    Typ lásky: osudová
    Proč jsem si pár vybrala: Tenhle pár mi vážně učaroval. Tak dlouho kolem sebe kroužili, až to prostě muselo přijít.
    Názor a pocity: Tahle láska prostě měla být. Ti dva hned první den věděli, že spolu mají být. Jejich cesta nebyla vůbec jednoduchá, ale nakonec přece jen došli do šťastného cíle. Je zajímavé sledovat, jak se jejich vztah vyvíjí. Já se Anně nedivím, že se do něj zamilovala, i když si to tolikrát rozmlouvala – nakonec, kdo by nemiloval francouzského kluka s anglickým přízvukem :). 





    Brzy přidám také recenzi na tuto knihu :). 


  2. 0 komentářů :

    Okomentovat