Rss Feed
  1. Anna and the french kiss

    čtvrtek 21. července 2011


    Originální obálka
    Autor: Stephanie Perkins
    Anotace na Goodreads: Anna se těší na její maturitní ročník v Atlantě, kde má  skvělou práci, věrnou nejlepší kamarádku a zamilovanost, ze které by se mohlo stát  víc. Což je důvod proč je méně než nadšená když je poslána do internátní školy v Paříži – dokud nepotká Etienna St. Claira: perfektního, Pařížana (a Angličan a Američan, což vytváří jeho dech beroucí přízvuk) a naprosto neodolatelného. Problém je v tom, že je zadaný a Anna by mohla být taky, pokud by něco bylo z jejího skoro-vztahu zpátky doma.
    A když zima začne ustupovat před jarem, bude romantický rok zakončen francouzským polibkem, na který Anna – a čtenáři – dlouho čekali.
     
    Nakladatelství: Dutton
    Vydání v USA: 2. 12. 2010
    Hodnocení: 98% 
    Čteno v březnu 2011, v angličtině

    Na tuto knihu jsem narazila náhodou na jiném knižním webu, ale stačilo mi vidět její obálku a věděla jsem, že ji budu milovat. Když jsem ji začala číst, nemohla jsem se od ní odlepit, takže jsem ji přečetla v rekordním čase. A užívala jsem si ji od začátku do konce. Nejlepší na tom všem bylo, že to byl obyčejný příběh z normálního života. Po všech knihách plných upírů, andělů a ostatních nadpřirozených bytostí jsem byla ráda zase ve světě, kde všechno funguje tak jak má. Navíc zasazení děje do města jako je Paříž bylo třešničkou na vrcholu této skvělé knihy.
    Anna je dívka, která je se svým dosavadním životem spokojená. Má přátele práci, mladšího bratra a milující mámu. Naneštěstí její otec (celkem úspěšný spisovatel – i když jeho knihy nejspíš stojí za starou belu) se rozhodne poslat ji do internátní školy v Paříži. Tam se ovšem ukáže, že ne všechno v Paříži je špatné – a už vůbec ne pařížští kluci.
    Během celého příběhu jsem si užívala chvíle, které Anna strávila s Etiennem. Také bylo zajímavé sledovat Annin vnitřní boj – Etienne je pro ni přítel, ale zároveň ví, že v tom je i něco víc. Musím se přiznat že Etiennovi jsem párkrát vážně chtěla nafackovat – v některých věcech byl natvrdlý až hanba. Ale na konci mu bylo z mé strany všechno odpuštěno a zapomenuto.
    Tuto knihu všem vřele doporučuji. Je to příjemné čtení, Stephanie zřejmě dobře ví, jak se píše dobrá kniha. Už teď se těším na její další knihu Lola and the boy next door, která by měla vyjít v září..    

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat