Rss Feed
  1. Musing Mondays (8)

    pondělí 17. září 2012


    Meme z dílny Should Be Reading. Podstatou je každé pondělí odpovědět na položenou otázku.

    Dnešní otázka: Která kniha je tvoje nejméně oblíbená? Proč?


    Nevím jestli můžu říct, že bych nějakou knihu vyloženě ráda neměla, spíš jde o knihy, ve kterých jsem se celkem zklamala. Často by se mohlo jednat o dobrý příběh, jako tomu je třeba u knihy Tris a Izzie od Mette Ivie Harrison. Při čtení jsem měla pocit, že autorka knihu napsalo jen tak narychlo, a podle hodnocení na Goodreads nejsem jediná, kdo měl s knihou problém. Prostě a jednoduše naprosto zabitý potenciál. Proto asi jediné, co je na knize pěkné, je její obálka.






    Pak by se dala najít ještě jedna skupina knih, která mě už celkem unavuje, a to jsou knihy, které tak strašně zabředávají do stereotypu, že to až bolí. Přece když už musím do knihy cpát milostný trojúhelník, tak to udělám nějak zajímavě, abych čtenáře neunudila k smrti. Věřte mi, dnes jsou čtenáři náročnější a nespokojí se s něčím, co začal trojúhelník Edward - Bella - Jacob. Příkladem takové knihy, kterou jsem nedávno měla v ruce, je kniha A Beautiful Dark od Jocelyn Davies. Plno jiných recenzentů na ni sice pělo chválu, mě ale nudila k smrti. Pokud už za sebou máte pár knih s milostnými trojúhelníky a nadpřirozenem, už na začátku uhodnete, o co jde a co se bude dít. Přemýšlím, jestli vůbec číst další díl. 



    Podobných knížek by se určitě dalo najít dost, ale nechci nikomu říkat, která kniha je vyloženě špatná. Na to si musí přijít každý sám a najít si to, co se právě jemu nelíbí. Kdo ví, třeba najdete kouzlo právě v těch knihách, kterým podle mě chybí :).


    Co vy? Kterou knihu máte nejméně rádi?


  2. 0 komentářů :

    Okomentovat